mandag 21. mai 2012

Verdensutstilling i Salzburg


Etter en lang biltur gjennom Danmark og Tyskland kjørte Anne Turid og jeg over grensen til Østerrike. Målet med turen var verdensutstillingen i Salzburg. Men like viktig var det at vi skulle besøke Wenche Lise i feriehuset de har i nærheten av Zell am See. Her har vi virkelig kost oss, god mat og mange koselige samtaler der ingen mannfolk blandet seg inn. Hundene; 8 stykker + 6 stykker som kom på besøk, har hatt det som i paradis. Utstillingen ga full uttelling for vår del. Nala fikk CERT, CACIB, BIR og dermed verdensvinner. Begge de to langhårsdachsene til Wenche Lise ble Verdensvinner veteran, og de to tispene som Anne Turid har med ble begge nr to i sin klasse, så vi har virkelig hatt mye å feire. I dag var vi på rusletur i Kitzbühle. FOR EN KOSELIG BY!! Vi spiste en god lunch på et koselig sted, og da måtte jeg selvfølgelig spise Wienersnitsel, kjøttkaker passer seg liksom ikke i denne sammenhengen. Her er et av bildene jeg har tatt av Nala. Jeg venter på bilder som jeg fikk tatt på utstillingen, jeg legger dem ut senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar