lørdag 13. juli 2013

Mulan har flyttet


Nå har Mulan flyttet hjem til sine nye eiere. Tilbakemeldingene har vært veldig positiv; - hun er en liten utbryter, så valpegården som ble laget før hun kom tok det 10 minutter å forsere første gang. Siden tok det under ett minutt å komme seg over. Så hun er en liten tøffing. Nå gleder vi oss til å få bilder og oppdateringer av henne etterhvert som hun vokser til. Hun får selskap av en finskstøvertispe, så hun får fortsatt "moderlig" omsorg, regner jeg med. Jeg tror de andre valpene merket at hun ikke var der i morges da jeg slapp dem ut, og også Nala leitet litt rundt omkring og sutret litt. Øystein påstår at Nala ikke kan telle, men jeg tror han tar feil! I alle fall merker jeg at hun ikke er her lenger; søte, fine Mulan - jeg gleder meg til å se henne igjen om ikke så lenge. Tiden her har gått så alt for fort, men heldigvis har hun kommet til et veldig godt hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar