søndag 12. januar 2014

På tur i solskinn

I dag da vi var ute med hundene så skinte solen! Det er så lenge siden vi har vært på tur i solskinn, så jeg husker ikke når det var sist. Jeg hadde egentlig tenkt å ha med bilder av dressurkurset som Øystein og Milli begynte på i går, men jeg glemte kameraet hjemme. Milli er blitt ganske flink til å gå i bånd, og når jeg trener med klikkeren så kan hun både sitt, dekk, stå og noe annet tull som hun prøver på innimellom. Det ser ut som det kan bli "folk" av dette krapylet også.

Tilbake til turen vår i dag: også Mocca får være løs når vi er i skogen, men da må jeg konsentrere meg om henne, mens Øystein holder kontroll på hvor Nala og Milli er. Mocca er blitt litt tung i sessen i vinter, så hun trenger mosjon.

Nesten alle bildene av Milli måtte jeg forkaste; enten var det bakenden jeg fikk bilde av, eller så var det haletippen. Hun har det travelt, må vite. Her er noen av bildene jeg tok i dag:
 
Snille, gode Moccajenta vår, - litt vel langhåret.....
 
Nala - med Nordhordland i bakgrunnen
 
Milli ser noe spennende

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar