fredag 20. mars 2015

Milli på agilitytrening

I dag var Millimeteren og jeg i hallen og trente litt. Jeg var der ganske tidlig, og vi hadde hallen for oss selv. Derfor var det ikke så lett å få tatt bilder av fremgangen - men noen bilder ble det da. Milli har blitt ganske flink, hopphindrene går greit, og tunnelen liker hun godt. I dag prøvde vi stigen for første gang, og siden jeg var alene måtte jeg plassere godbiten i en skål på slutten sånn at hun fikk belønningen i riktig øyeblikk. Det var ikke lenge før stigen var en favoritt, så av og til fortet hun seg opp på stigen uten at jeg hadde gitt kommando. Det var litt kjedelig at det ikke var andre som trente i hallen i dag, men fordelen var jo at vi fikk trent MASSE. Vi skal på kurs igjen neste helg, så det er greit å få trent litt sånn at vi ikke er helt på begynnerstadiet når vi kommer dit.
 
Her er noen bilder av treningen...
 
På vei opp stigen

Her er det full fokus - hvor er godteskåla???
 
Tunnelen var også veldig gøy
 
Her har hun valgt stigen selv, og hopper av for tidlig. Godbiten var ikke der.....
 
Hoppene går greit - nå må vi bare skjerpe føringen og legge listen høyere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar