fredag 11. oktober 2013

Milli og Maica -bilder fra Sigrun

Det er godt å ha gode venner - og når det i tillegg kommer sånne fine bilder på mail, så er det bare å takke og bukke. Sigrun Furnesvik fikk noen bilder av Milli og Maica som Øystein har tatt. Bildene hadde jeg ikke lagt ut på bloggen, for det var litt mye skygge på bildene. Men se hva Sigrun klarte å få ut av disse bildene! Kjempefint, synes jeg. Tusen, tusen takk til Sigrun for at hun har sendt disse til meg.
 
Det er veldig rart at Maica ikke er her lenger. Heldigvis går det fint med henne - jeg snakket med eieren hennes i dag, og alt var bra. Hun hadde sovet i buret sitt hele natten, og i dag hadde hun både fått springe løs, og fått være med på lang tur i bånd. Da er alle tre valpene kommet til kjekke, greie folk som tar godt vare på dem, og Milli skal vi stelle godt med her hos oss. Og det er jo det som er det beste med å være oppdretter - få fine, snille valper som kommer til snille, greie folk. Når jeg i tillegg fikk telefon fra Øystein om at Nala hadde tatt ut hare i dag, og hadde hatt flott los, så var dagen perfekt.

Her er Maica til venstre - Milli til høyre



Maica sitter så fint, så..

Maica - og litt av Milli

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar