fredag 4. oktober 2013

På tur i marka - Skråmestø

I dag var det så fint vær at jeg tok valpene med på tur i marka her. Jeg gikk først et par timer med Maica, og etterpå gikk jeg med Milli. Jeg glemte kameraet da jeg var ute med Maica, så bildene i dag er kun av Milli. Og så av de to golden retrieverene vi møtte på turen.

 
Her er Milli - hun var glad for å få springe løs

 
Kommer du????

Mange spennende lukter. Men siden det ikke er hare her, får vi klare oss med andre ting
 
Litt lyng, for eksempel...

 

 
 Her ser Milli noe skummelt
 
Heldigvis - det var bare en stein

 
 Hun klatret opp....
 ... og ned ...
 
 
Flott utsikt nordover mot Herdla
 
 På dressurkurset lærte vi å sitte på kommando
 
Milli hører noen som kommer..

 
 
Det var to digre isbjørner ....
 
..som viste seg å være veldig snille og som ville leke
 
 

 
 
Eieren til Nikki og Chica måtte ta dem i bånd til slutt sånn at alle fikk plass på et fellesbilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar